Vår statistik suger.

Idag har jag slutat 10:20 och vid halv tio så tog jag,hanna,hanna, sofie och Sandra bussen till Täby..
Sen var vi i HOLLISTER och sen gick till DESIGUAL (stavning) och sen typ lite olika.. sen åt jag och HANNA L  från Subway.. och Sofie åt från burger king och Sandra och Hanna delade på en nacho-tallrik från taco-bar, alla satt o åt där tillsammans <3
Sen gick i vi i olika affärer igen och så skulle jag möta min bror för han skulle ge mitt nintendo, han fick låna det i april.. sen så satt vi i tidnings"hållarna" vid utgången utanför Stadium! så satt vi och delade ut tidningar.. dom tog slut sen satt vi och delade ut P-skivor och ba "P-skiva till salu, P-skivor till salllluuuuuuuu" och sen tog alla slut, tro jag.. sen kom min bror och jag tog nintendot och sen gick vi runt i affärer igen.. hanna D gick hem först.. sen Sofie.. Sen Hanna L och Jag och Sandra satt kvar och träffade Miranda<3 Då var vi två med Miranda, sen åkte alla vi hem !! :D
Miranda tog tåget, sen tog jag och Sandra buss, hon gick av först sen jag xd <3
Men här kommer bilder på det jag har köpt :DD inte så mycket men sdaker som jag behövde och roliga grejer (mest roliga grejer) !! <3
"godis" till min sötaste hamster <3
ett nintendospel, skitkul... brukar köra det på datorn :DD <3
En stiftpenna typ.. nej men det är olika sånna "stift" fett bra e dom tkr jga xd <3
haha det är inte ett tuggummi!! det är en liten deg som är en studsboll oxå typ :D
Det fanns i Gul, grön och orange färg oxå :D
en liten söt ? nånting :s haha men den e typ i gummi och är jättesöt ! dEn ska hanna få <333333
Köpte den till henne asså, idag i täbban <3333333333333333333333333
Ett suddgummi.. i sån där plastgrej.. haha det luktar lime ^^
Och ett par ganska mörkblåa byxor :D
Det var allt jag köpte idag!! :D
Och just dte.. en smoothie oxå o sånna grejer, och en macka från subway ofc, lunch !! <3
Kraaaaaaaaaaam.. kommentera gärna om det var ett bra inlägg.. menar då med mkt bilder och ändå mkt text.. varierat liksom.. inte ba tråkig text ! :D
Kraaaaaaaaaaaam från Linnéa <33333333
Postat av: Hanna ♥
URL: http://hannizi.blogg.se/ 2011-09-23 / 22:48:56

jag har sån där studslera!! xd

elr jag hade men jag tror ja har slängt den..<3



skulle JAG få den där grisen??:)<3

<3333


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!