skolfoto

haha ser ut som ett MONGO!
men vi hade skolfoto idag & innan så hade vi håltimme, så alla vi tjejer gick till en stor toa & utanför var ett elutag & 2 hade tagit med sig sina plattånger, och det var ganska många (inklusivt mig) som hade smink med sig. och alla fick låna allt. och killarna ba: öööööööh...
de satt där & bara kollade på, men jag sminkade ganska många & de blev väl nöjda hoppas jag. & sen plattade vi håret också och tara så såååå snygg ut, asså jag hade aldrig sett henne så fin! inte att hon inte brukar vara det men gud vad söt hon blev. men a, sen var ju fotot. och jag stog bredvid Julia, och det var nog inte så smart för vi garvade typ hela tiden, för vi skulle säga cheese, men alla ba: sjiiiiiiis!!! så jag hoppas den lyckades haha! ^^ det var nog det. ni kommer säkert inte läsa hela det här så jag ska sluta nu. /P ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!