ORKAN I SVERIGE !

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13609706.ab <--- Länken dit !
ASSÅ OMG !!
Ni vet att det kommer bli en ORKAN i SVERIGE!!!
Asså Orkanen Katia har kraft kvar o kommer nu till Sverige, BAJS OXÅ !
Men på fredag kanske det blir sol, så det kommer hålla på tills fredag, står det !
JAG FATTAR INTEEEEEEEEEE!
asså i vanligt vis brukar det vara bara några hårda vindar eller storm ller något sånt, som ändå inte är så lite.. men nu kommer en ORKAN! haha lite överdrivet men jag tycker det är läskigt ju ! :o
Men ska dra nu, läsa mer på intenret o titta på vädret... ochh ladda min kamera så jag kan filma om den kommer när jag är i skolan.. dför det står att det ska bli 20m/s (vilken är rääääääätt så mycket !!!) klockan 12:00 och resten av förmiddagen... så om den kommer då o ser ut såhär ( bild nedan) så kommer jag ofc bli rädd men filma oxå...
LÄSKIG BILD VA!
här kommer en änny läskigare
LÄSKIGT !
en sån kommer komma enligt nyheterna, o de e en TROPISK oxå !!! omg ja vill inte ha den här :(
Fett läskiga bilder det finns egentligen... tänk om vår skola sugs upp i den ;)
Nej men tillexempel när vi ska gå till gympan och OMG OMG OMG OMGO MGO MGO MGOM OMGO MG vi ska ha gympa UTOMHUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(((((((
Måste gå nu, hejdå, SKÖT OM ER ! <3
ps, de sista bilderna ser ut som tornados men jag sökte på ORKAN .... aja ni kan söka o titta själv ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!