Dagens... nya kläder xd <3

Hejj ! Har faktiskt precis vart i täbban, kom hem för cirka 20 minuter sen... men när alla affärer stängde gick vi till NES HONG KONG och åt kina mat, idag igen mums ! <3
Japp, igår åt jag på  asiatiska värdshuset vid Ica..
Men jag har inte bbloggat ngt roligt den senaste veckan, har typ inte haft några bilder eller så.. OCH ! det var hur mycket roligare när vi hade mer läsare x(
Snälla kommentera mer och ni får gärna säga till er kompis om våran blogg, vad-som-hellst ! det blir roligare för er få läsare som läser om fler läser, för då blir det roligare inlägg, jag tror nog tette håller med <33 ( pasco )
Men nog snack om det, här kommer några bilder på det jag köpte idag :)
Vit-prickigt linne - H&M 50 :- (Rea)
HAHA, en plojbild bara ;P
Tjocktröja, ASLEN - H&M 100 :- (Rea)
Ngn grej till hemmanyckeln - någon nyckel affär i Tbban 4 :- (haha)
Ny deoderant, luktar vattenmelon men det står på att de luktar gurka xd  - H&M 19:50 :- (rea)
En kofta, jättevarm o skön - H&M 200 :- (rea igen... xd)
Ett par Jeans - H&M 100 :- (reaaaaaaa)
JAO, som ni ser har jag köpt allt på rea, najsa priser va ?
100 spenn för liksom en skitlen och skön tjocktröja, o 50 spenn sålde dom ut den prickiga som oxå va len men skitsamma xd
Japp, men allt utom nyckelgrejen är köpt på H&M xd
Jag tänkte köpa en rosa BH oxå.. men jag ville spara pengar tills på FREDAG!
Jo, på FREDAG ( :DDDDDD) så ska Hanna, Sofie, Sandra, HAnna och jag åka till Täby och typ köpa kläder o nu gjorde jag det för det var redan bestämt med mamma.. aja men japp.. så vi ska iaf göra det och jag hoppas vi kommer ha kuuuuuuuuuuuuuuuuuul, det kommer vi ! :D
Jao.. men nu har jag inget mer att säga !
Så här kommer FACELOOK just nu:
Liten toffs gammalt smink och den där tröjan... :D <3
Kram på eeeeeeeeeeeer.. nu ska jag typ duscha xd xd xd
och sen får ja se då, men vi hörs imorgon tror jag <3
KRAAAAAM //Linnea <3
PS; på Lördag ska jag och Tette fota photoshooten med Tara och Julia <333333333333333333333333333
Längtar till det oxå <333333333333333333333333
Postat av: hanna<3
URL: http://hannizi.blogg.se/ 2011-09-22 / 08:32:29

En sån där prickig tröta har jag funderat på att köpta jättelänge!! Men det har ont jlivit så.. Den e asfin!!<3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!