Mamma kom hem med Godis till mig! ♥


JAG FICK EN KLUBBA NÄSTAN LIKA STORT SOM MITT HUVUD AV MAMMA FÖR CIRKA EN TIMME SEN! ♥
Hon kom hem med en sån och en som var krossad, kommer biild på båda, krossad o hel.. men den ena gick sönder och då köpte hon en till, och den kostade 60:- / st så det blev 120 + en påse med nappar, min mamma är bäst ! ♥ det finns INGEN bättre mamma än min och det är verkligen sant det ! ♥ så tänk inte ens tanken på att din e bättre, för de e fel ( enligt mig xP) Men här kommer mer bilder på NAPPAR, och KLUBBORNA! ♥
Njuuuuuuuuuuut ;) nej men jaja, checka in dem här bilderna :) ♥♥♥
Ser ni lite "bakom" texten så är det en hel klubba som gått sönder... :(
När jag fick de här klubborna tog jag bilder och bloggade om det  direkt ! ♥
ÄLSKAR att blogga ! ♥
Okej, det får vara sista bilden för min dator är så seg så det har faktiskt tagit nästan 2 timmar att ladda upp bara dom bilderna!! så ni förstår va jag gör för er ;) ♥
Aja, puss // Linnea ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!