Linnéa Här ! :D <3

Hejj!! <3
Linnéa här <3
Jag har precis duschat o ska nu torka håret o fixa lite i mitt rum o plocka upp tvätten!! (haha)
Men sen kommer ja titta igenom på lite grejer jag fick idag, ja fick en penna med suddegum, en klocka (rosa) och en bok och två tidningar.. hmm och just det ! en bak-bok oxå <3
Så de e najs !! <3
Men jag ska oxå äta i täbban imorgon  (lunch dårå) Med Oscar o Mattias o några till tror ja? vennne rikitgt som är med? men ja fick vara med *stolt*
Haha men Oscar fyller ju år imorgon oxå så.. ja vill ge ngt men ja har inga pengar.. o ja fick 80 kr av mamma till mat för mer kan hon inte ge ut nu, hon har inga lösa pengar tro jag! (kan fråga menmen)
Annars så mååååååååste jag gå nu!!
MEN GLÖM INTE TÄVLINGEN "modell för en dag" MED EN SPECIELL GREJ FÖR PERSONEN SOM VINNER! <3
Asså typ bästa tävlingen på länge ;)
MÅSTE VERKLIGEN GÅ NU !
Postat av: Jenny
URL: http://www.jeeenny.devote.se 2011-09-14 / 13:44:07

Du får har en trevlig dag! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!