klar!

haha, bjuder stort bara så ni vet! (bilden togs för några dagar sen).
men jag har precis gjort klart läsloggen & jag är väldigt nöjd. men vi ska snart äta pizza, så det ska nog bli jäääääättegott! men förlåt för dålig uppdatering, men jag har varit väldigt upptagen med läxor & allt. sen har jag bara inte haft lust. men jag ska börja nu, bara så ni vet. men ni har ju faktiskt blivit jättesåliga på att kommentera & läsarna har gått ner. så det skulle betyda mycket för oss om ni kommenterade & det skulle också betyda mycket för oss om ni typ berättar till era kompisar & familj & i din klass om våran blogg. det skulle betyda jättemycket  för mig och nea! puss. /tette (mitt nya smeknamn) <3
Postat av: Elin
URL: http://elingrundstroms.blogg.se/ 2011-09-23 / 22:28:40

va söööööööööööööööööööööööööta! <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!