Igår! ♥♥♥♥

Hejj!! ♥
Tänkte berätta liite om igår, dagen då jag var med Hanna L ♥
Hon har lånat en hund som hon går ut med och jag följde med och fotade hunden, när vi gick ut me dem fotade jag på vägen till ängen när hanna släppte läs Sasha ( hunden) så tog batteriet slut så jag hann inte ens ta en ändå bild när hon sprang :7
Men sen på vägen hem gick vi förbi ett äppelträd och då klättrade Hanna upp och tog ner några äpplen så skakade hon trädet lite och sen gick hon ner då försökte vi kasta och träffa på äpplen i träden men det gick inte sp bra så jag klättrade upp istället och skakade loss däruppe så kom en man förbi och sa "skaka mer och ge äpplerna till er mamma och be henne göra äppelpaj" haha så jag fortsatte skaka sen gick jag ner och såg att jag hade skakat ner jätteröda och stora äpplen och ett äpple är på bilden ! Fast det äpplet har jag faktiskt PRECIS ätit upp :) det var verkligen JÄTTEHÅRT men jag vet inte riktigt hur äpplen ska vara men det var helt okej :9
Och jag lovar att äpplet var så rött på riktigt ! ♥
Ska gå nu puss // Linnéa ♥♥♥
Postat av: annelii -Anneliswebb.blogg.se
URL: http://anneliswebb.blogg.se/ 2011-09-10 / 19:55:10

- Vad tycker du om mitt nya iPhone skal ? ♥ :D


Postat av: wilma:)♥
URL: http://wimajo.blogg.se/ 2011-09-10 / 21:02:29

Fråga till dig Linnéa; Vad har du för kamera? :)

Jättefin blogg, Kraam ♥


Postat av: annelii -Anneliswebb.blogg.se
URL: http://anneliswebb.blogg.se/ 2011-09-10 / 21:59:07

- TACK :D <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!