idag ♥

vad tycker ni om bilderna?

men som ni redan visste så var jag hos min föräldrars vänner med min familj, vi fikade lite & sånt. men de bor på en bondgård & den är skitstor. & de hade en hund som hette Rosso & sist jag såg den så var det för ett år sen & då var han fortfarande valp. men jag hade som sagt en liten photoshoot med hunden. ^^

men sen så åkte vi hem & jag kollade på The Big Bang Theory, det var skitkul. och sen åkte vi till mc drive & käkade. men jag måste bara säga att det känns som om mac chicken är gjord för mig. den hamburgaren är liksom den bästa hamburgaren som finns & den är liksom helt perfekt. haha, men det är faktiskt sant. ^^

men nu ska jag vara inne på datorn lite mera. puss /P ♥

 

Postat av: Hans
2011-09-11 / 20:30:10

Oj, vilka fina bilder! Kan inte du skicka en sån till mig?

Visst är Rosso fin?

Kul att ni var på besök, tack för bullarna


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!