hiss!

jag hissar verkligen mina headphones, så mycket skönare än sånna där pluppar, de ramlar ur öronen 24/7 och man hör inte bra, musik blir licksom dålig kvalité! jag älskar verkligen mina headphones!men jag brukar inte ta med mig mina till skolan eftersom jag pallar inte gå runt med sånna dära stora, så då brukar jag använda plupparna istället. men hemma & på semester & i bilen & allt sånt därt använder jag min headphones! ♥
bilden är nytagen, orkade inte redigera så mycket, så det fick bli lite. men vad tycker ni? jag gillar färgen iallafall, för jag brukar inte ha gula kläder, eller grejer. men när jag såg den här så blev jag bara tvungen, för de var så sjukt snygga! /P ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!