Facelook

Haha mupp ja e men jag bjuder på de... annars ska ja försöka hitta min mobil och nycklar o allt sånt om inte ja hittar dem kan ja inte låsa dörren :( och har då ingen nyckel till skåpet i skolan!
Men Efter skolan ska jag städa som vanligt -.-'
Men det blir roligt idag för igår kväll så städade jag mest på golvet och damamsög och så så idag kmr det gå snabbare och tillomed så kanske kan vara med hedvig efteråt ? :D
Jag tänkte flytta om i mitt rum, de va typ aslängesen ja flyttade runjt, mer än ett halvår kan ja tänka mig, har aldrig haft en mublering så länge så ja vill flytta runt lite i rummet.. och jag vet hur ja ska ha det när ja köper min soffa ! :D
Men det är sen.. och jag kan berätta om min vecka:
Måndag: har redan varit
Tisdag: har redan varit¨
Onsdag: har redan varit
Torsdag: städa rummet, om jag blir klar ska jag vara med Hedvig  :)<3
Fredag: troligen vara med Elin och sova där <33333
Lördag: är hos Elin, sovit där dårå ;P <33
Söndag: jag vill städa hela MITT hus för då får ja pengar ! :D så det kommer säkert ta en hel dag och torka listerna och städa så det blir fint, i hela huset... :D <333
Japp det var det.. men nu måste ja hittamobilen o nycklarna vi hörs!puss //Linnéa <3
Postat av: Elin A♥
URL: http://minliam.blogg.se/ 2011-09-15 / 17:17:13

HEEEERRREGUUUUD vad jag elskar designen på eran blogg!!!!! Vart hittade ni den???!!!! <333



Sv; Tacckkkaaar sötnos :)))))) ^_^ tycker du verkligen det???? <3333333333333


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!