dans!

jaaaa! jag är skitglad just nu för vi hade precis dans jag & Katja skulle cykla till dansen men hennes cykel cp:ar upp sig 24/7, så det tog lite längre tid. men då när vi var framme så träffade vi några från förra terminen & det var väldigt kul. sen hade vi en annan lärare som var vikarie i 2 veckor. och då frågade hon om vi ville ha hiphop girlie-vibe eller mera jazz girlie-vibe. och jag valde såklart hiphop girlie-vibe, så då lärde vi oss en dans (vi är inte klara med den) och den är skitbra & men den är ap snabb så jag han inte med så mycket i början, men sen så gick det bättre. jag ska öva lite på dansen hemma & jag läntar mycket till nästa vecka! :D /P ♥
Postat av: Katja
URL: http://angrybirdsnerds.blogg.se/ 2011-09-07 / 18:40:27

HAHAHAHAHA XD <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!