da school

idag så hade jag skola & vi flummade lite mycket. för våran lärare sa att vi fick ta bilder på en sak. och sen blev det lite flera bilder.^^ men vi hade jätteroligt. men så hade vi rast också och då kom ungefär hela klassen och satte sig på en snurrgrej, och det var väl roligt. men imorn har vi friidrottsdag & då tänker jag köpa på subway innan, och då har jag det som lunch! muuuuums! subway in me ♥
haha!^^ ALLA bilder är 100% oseriösa.
men den sista bilden är tagen från en meny i en resturang typ bredvid våran skola. ser ni vad det står i mitten? ni fattar väl.^^ men nu ska jag städa mitt rum för den är överdriven stökig. /Pascoloooo ♥
Postat av: Hanna ♥
URL: http://hannizi.blogg.se/ 2011-09-28 / 16:57:03

haha oj där var ju jag! xD<3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!