Bilderna från Städningen :)

Hejj, Linnéa Här... nu kommer jag göra ett ganska långt inlägg tror jag..
Men jag tänkte berätta vem som är vinnaren i Våran tävling, vi har bestämt, synd för dig som inte vann...
Men vinnaren är:
TARA...... OCH JULIA !!!
Vi tog två, för det var svårt att välja, säger vi ;)
Nej men vi ville ha med båda så får dom ta bilder.. de flesta kommer säkert vara svartvita bilder :D
Men iaf, grattis <3
Och som sagt då får ni båda ngt speciellt efter photoshooten!
Efter det kommer jag själv ha en tävling :D
Men det kanske kommer vara lite långt efter det, Pasco kanske hinner göra en egen innan dess.. men berättar mer om det DÅ !
Japp, men iaf har jag o Hanna<3 Haft väldigt kul idag, först var vi i skolan  och brandlarmet gick idag med -.-' men vi har nu en förklaring varför, jo för den här gången var det byggarbetarna som klippte av ngt såom gjorde att brandlarmet sattes igång :P
MEn annars har det var5t en vanlig måndag, vi har fått nya scheman oxå så på Fredagar slutar vi skolan TJUGO ÖVER TIO (10:20) Asså fatta vad grymt !
Vi har en lektion liksom, svenska det orkar man ju ! :D
Det är fett najs..
Men japp, och sen var jag Hanna, sofie och Sandra med varandra.. sen gick Sandra och jag hanna och sofie gick och åt mellis på Fritidsgården sen gick jag och Hanna hem till mig, va PYTTELITE vid datorn.. när vi titta lite så såg vi en grej...haha så vi gick och köpte det mums ;) (hanna fattar vrf ja skrev så !!! ) Japp, så det blir gott  ( hanna fattar att ja skriver så. )
HAHA...Men jag ska bara äta mat.. kommer snart.. jag kommer spara inlägget så det inte försvinenr när jag äter av en konstig anledning.. så kommer snart, kommer lägga in bilderna då :D <3
Nu är jag tillbaka :D
Nu kommer bilderna dåe :DDDD
Assåååå.. dt går typ inte att ladda upp bilderna men.... ehm.. aa kanske vi får se...
JA, nu går det.. iaf med en bild xd
Det gick inte att ladda upp fler bilder?
aja.. konstigt men sorry :(
MEN FAAAAAAAAAAAAN
jag glömde engelskaläxan på FRITIDSGÅRDEN i en plastpåse :((
INTE BRA //Linnea
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!