Bilder från Städningen och målningen ! :D


Haha en random bild, när vi sprang mot kameran xd <3
Men jag har ju målat mitt rum vitt, eller min syster har målat själva rummet o jag städar huset lite då men då har jag tagit bilder när hon har gjort det och hur när jag har städat :D
Och om ni fattar vad jag menar så kan ni längta tills dess... att jag kommer ju liksom lägga in dom här så ni får se tänkte jag.. men det kan faktiskt ta väldigt lång tid att redigera alla och så och ladda in och sånt och då kanske jag får lägga ut dom imorgon men iaf fixa klart dom.. för jag ska oxå duscha klockan åtta så jag kanse inte hinner och efter det ska jag tända ljus och fixa lite ! :D
Bajs! jag har läxa tills på Onsdag eller Fredag ( kmr nt ihåg) och matteprov på -Torsdag.... BAAAJS!
Men japp, så om jag ska hinna allt det måste jag sluta nuuuuu <3
Vi hörs senare då :)
Kraaaaaaaaaaaam Linnéa :))
Postat av: Hanna♥
URL: http://hannizi.blogg.se/ 2011-09-18 / 19:24:15

haha diggar bilden^^



sv; haha taack, tycker jag med! :D<33333


Postat av: Ella <3
2011-09-19 / 20:02:14

hoppas ditt rum blev snyggt <3

de e en cool bild ni gjorde :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!