Bilder från Photoshooten ♥

Julia <3
ps.. Julia, du får gärna ta en bild på dig eller ngt och tillexempel ha som profilbild på facebook om du vill <3
Så fin ! :D <3
Asså OMGaaaaaaash!! <3<3<3
mer bilder kommer :)
Blev lite mörk bild men ändå ;)<3
värsta modellen kan ja säga ;P
söt va? :)
ehm.. tara får sju bilder.. och julia fick bara sex bilder.. hoppas det är okej... :(<3
asså seriöst, FÖR fin ?!
nu kommer min favoritbild på tara när hon ligger ner i blådärduskar typ xd <3
så  himla fin !!! <3
nu kommer nåra bilder på pascale, sen KANSKE några bilder på mig :)
sitter lite snett pasco ;)* <3333333333333
haha.. den bilden e min favorit på pascale, jag har den som bakgrund på min dator för den är så fin och det är min fru <3 you will always be my wife xd ;) <3
pascale skrattar <3
nu kommer en bild, den är jääääääääättefin på pascale <3
tttiiiiiiiiiitta <333333
men nu kommer istället några "gruppbilder, antingen på alla eller två personer ! :D <3
Pascale o Julia<3
As söta!!!
naaaaaaaaaaaw vad söta!<3
naaw! <3
nu kommer... BEHIND THE SCENES ! (stavning)
haha egentligen skulle det vara tvärtom, eftersom jag och pascale skulle fota julia och tar.. men det blev atta alla fotade alla nästan ;) <3 lika bra så oxå :) <3
...det var typ alla bilder jag hade att bjuda på.. och två bilder på mig.. hoppas ni vill se dom ;) <3
det är  jag då... ;P
mitt face var seriöst helt okej.. men jag spände ut näsborrarna på den bilden så a haha ni fattar vrf ni inte får se då.. fult "
men kommentera gärna vad du tyckte om bilderna :D det fanns flera hundra mer.. jag hade tagit 485 bilder idag :) <3
Kram från LINNEA ! <333333333333
Postat av: Hpaj
URL: http://hpaj.blogg.se/ 2011-09-30 / 22:51:51

AAASFINA BILDER!!!! <3 <3 <3

KRAM!!♥♥♥


Postat av: Ella <3
2011-10-02 / 17:37:41

skit snygga bilder <33

gillade alla ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!