Lite blandat ♥

Hejj !
Jo, jag vet ÖVERDRIVEN bild, men nu blev det så, och jag har äntligen några grejer att blogga om ! :D
Jo, jag har en svenska läxa till på Fredag, läsa 20 sidor! -.-'
Så mkt, vrf inte läsa tio, de e tillomed mkt men helt okej ;P
Men aa, annars så tänkte jag ba visa en bild på Vanessa Hudgens nya frisyr, inte fin tkr jag.. :/
hon var såååååååååååå mkt finare med långt hår, eller äre bara jag som tkr det?
kommentera vad du tkr! ♥
Men annars så är jag bara inne på datorn nu :)
Ska gå och lägga mig tidigt för att bara ;)
Men snälla kommentera lite mer ♥♥♥
Vore mkt roligare om ni kommentera minsr 1 kommentar, det är det ända vi ber om, och vi vet att ni klarar det ♥
Vi Hööööörs, puss & Kram //Linnéa ♥
Postat av: ViktoriaJohansson©
URL: http://viktorias.nu 2011-08-31 / 21:43:11

vilken fin blogg du har :)

allt bra med dig snygging?

KRAM


Postat av: Tara <3
URL: http://angrybirdsnerds.blogg.se/ 2011-08-31 / 21:55:32

sv; de skulle passa som fjortisar x)<3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!