pasco här!

hejsan!
Pasco här (Pasco är mitt smeknamn, men mitt riktiga namn är Pascale).
jag har en egen blogg också klicka häääääääär för att komma till den! :D det blir lite nyare att använda blogg.se, eftersom jag är van vid att ha myshowroom. ^^ men jag ville skaffa en blogg med min bästis, för det är roligare att ha en blogg med 1 person enligt mig. så nu är jag ganska glad för det. just nu har jag precis varit ute med många kompisar. vi hade väldigt skojigt & vi käkade pizza på en resturang nära där vi bor, vi käkade kebab pizza (fett gott asså!!).
men här kommer lite fakta om mig...
namn - Pascale
född - 18 maj 1998
bor - Stockholm
gillar - Justin Bieber, grillad kyckling, godis, vänner, DANS!, musik, Jaden smith, foto och mycket mer.

okej det fick bli ganska lite fakta om mig, men aja. jag kommer att försöka satsa på den här blogg skit mycket! haha, så kolla på den ofta!!! haha, nej jag drev.
ps - jag har hittat på bloggnamnet haha!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!