om mamma köper får jag ! :D

Tjeeeeeeeena!! :)
Nu på morgonen har vi redan fått 14 läsare ! :D
ASGRYMT ! <3
Japp, tänkte berätta lite om vad jag menar med rubriken ! :P
En sån mobil kanske mamma ska köpa, och då får jag hennes :D
Asså jag vill ha hennes för den har asbra kamera ! kan nt visa bild för vet inte alls vad den heter :/
Men den e iallfall en vanlig mobil, asså svårt att förklara.
Min kompis nicole fyller år idag o jag ska köpa present i Täby och jag vill inte åka dit själv :( <3
Men ska dra nu...
Och hanna, just NU har vi 19 läsare bara men dagen har precis börjat ju ;)
och igår hade vi bara 31 tror jag det var.. men vi har ju precis börjat blogga oxå ;) <3<3<3
// Linnea <3
Postat av: Tara <3
URL: http://baratara.blogg.se/ 2011-08-28 / 17:19:59

Låt nt din mamma köpa den mobilen! Den sugeeeer x) just saying <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!