Linnea Här ♥

Hejj alla nya läsare, den här bloggen skaffade vi idag (Torsdag 25 augusti 2011) och Det var min FRU (Pascale) som kom på bloggnamnet, stolt att jag har en sån smart FRU♥ ^^
Det är jag som är Linnéa och vi båda är tretton år och är 98:or.
Jag fyller år 9:de April :D
och e vädur, de bästa man kan va ;)
Jag kan typ inte ladda upp bilder så när jag bloggar kommer säkert inte så många bilder komma, men jag ska göra allt för att det ska gå :)
Nu bara ligger jag i min säng, ska sätta på film o klunka i min vatten ;D
Men kommentera gärna ngt litet innan du går, o kom tillbaka så snabbt du kan för här hoppas jag att vi kommer uppdatera ofta!
Vi Höörs, Kram Linnéa ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!