I ♥ Klubbor!

Ja, som ni ser rubriken så ÄLSKAR jag klubbor, faktiskt bästa godiset som finns! ♥♥♥
Men tänkte visa en bild snart, men först ska jag berätta varför! :P
Jo, det finns en väldigt väldigt väldigt god klubba på en liten affär där jag bor som är blå med blåbär smak.. Och om man suger på den i minst två sekunder blir man på på sin tunga! Nu fattar ganska många i min klass kanske vad jag kommer visa för bild men det gör inget ;)
Men här kommer bilden jag tänkte visa, och det är på min tunga o mina fula tänder xD
Jo, om man suger på en sån klubba tills den tar slut blir man SÅHÄR blå (ovanför)
Haha ganska roligt egentligen.. för nästan alla i min klass köpte sån klubba och så gick vi runt o visade tungorna.. fast man behövde inte visa tungan för att veta att någon har ätit en sån  klubba, för att man ser på Tänderna och läpparna Gaaaaanska tydligt xD
Men nu ska jag göra något annat, tänkte bara att det vore roligt med ett sista inlägg, vet inte om Pascale kommer blogga något ikvällså KANSKE sista inlägget vi får se ♥
Annars så tänkte jag / Pasco avsluta "dagens Blogg" För dom som är med kanske väntar tills dom får se vem som vann! men ärligt ;) Numåste jag gåååooouu..
HAHA visste ni att vi har mer än 80 läsare nu !! :D
HAH, slå den ;)
Okej på min andra blogg (lillatjejenlilli) hade 105 läsare, men det var bara i en vecka såååå man kan likso mtyp inte räkna me det.. tkr jag.. <3
Men jag kommer blogga mycket på vår blogg ( den här )
För då kanske den kommer med på Blogg.se, HOPPAS VERKLIGEN DET!
Och ni får gäääärna kommentera mycket ;)
Men ska dra nu, puss o Kram ! ♥♥♥
//Linnéa :D
Postat av: emma
URL: http://iinkahjertaeemma.blogg.se/ 2011-08-31 / 11:40:02

fin blogg !


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!